wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

HEJ O HÅ


2013-04-30 @ 22:14:00
 
Hej alla! Får be om ursäkt för min frånvaro här på bloggen men kan tyvärr inte meddela att det kommer bli ändring på det. Tar studenten om 36(!!!!) dagar och jag har så sjukt mycket i skolan nu att jag knappt hinner andas. Se nu bara, Valborg och medan alla mina vänner firar så sitter jag hemma och pluggar, har dock varit sjukt seg så vet inte riktigt om jag fått gjort så mycket. Usch vill bara att det ska vara över. Den 18e maj åker jag med min bästa kompis till Kreta och efter det är det bara att njuuuta av bal, festligheter och studenten, kan knappt föreställa mig det... Sen kommer jag äntligen ha tid till att fota (massa, massa, massa!) och redigera klart alla bilder från Sydafrika. Nä nu ska jag sova för imorgon väntar en dag med mera plugg men även jobb på världens roligaste sommarjobb (älskar det!) Puss o kram!
8359801593

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!
Har du kvar denna topp http://apparelbloppis.blogg.se/2011/november/blus-fran-bik-bok.html#comment ?

Googlade och hittade den, blev kär! Är verkligen intresserad av att köpa den trots att inlägget är gammalt

2013-05-04 @ 21:15:40
Postat av: Paulicious ♡

Jättefin blogg!
Titta gärna in min nystartade blogg och tyck till, kram :)

Svar: Tack :D
Anna Wallin

2013-05-09 @ 19:20:04
URL: http://paulicious.blo.gg
Postat av: JULIA

haahaha wohoooooo

2013-05-12 @ 20:58:42
URL: http://jjuliarosen.blogg.se

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback