wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

LE PETIT CAFÉ


2013-03-28 @ 19:06:10
 
Äntligen påsklov för min del! puh så skönt asså. Hade en kort dag i skolan och direkt efter åkte jag tillsammans med kära vänner in till stan för att ta en snabbis in på Zara och sedan en fika på Le petit café i Haga. Åt verkligen världens godaste bakelse/muffin! Kladdkakemuffin med kola och sen en stoor mjuk marräng på toppen och chocklad på det, mums! Bjuder på en enkel liten instagrambild då jag inte hade med mig kameran, hehe hoppas det duger :) Glad påsk föresten!

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback