wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

TISDAGSSHOPPING


2012-03-06 @ 17:32:44

Hej alla fina! Idag har jag varit med min lillsyster på stan och shoppat lite. Blev en stickad tröja från Zara och ett par jeansshorts från gina tricot (perfektion!). Orkar inte Zara, haha vill ha allt där inne men så mycket pengar har jag verkligen inte att jag kan köpa allt jag vill ha, men vem har det liksom? Vid 2 kom min älskling in till stan och så tog vi en lunch på Pizza hut, mums va gott det va! Sen åkte vi hem och snart är det träning, så skönt att vara ledig från skolan då och då :)

Kommentarer
Postat av: gustav

japp, men jag tänker inte betala.då kan jag fixa annat

2012-03-06 @ 18:14:57
URL: http://nielsens.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback