wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

OM MIG


2013-02-17 @ 14:02:41
 
Hejsan! Du har klickat dig in på min fotoblogg wallinphoto som drivs av mig, Anna Wallin. Jag är en 18 årig (född 1994) tjej som går sista året på natur på Hulebäcksgymnasiet (studenten är nära!). Förutom att plugga om dagarna så älskar jag att orientera, fota, shoppa, vara med kompisar och min pojkvän. Orientering har jag hållt på med i princip hela mitt liv och det kommer jag fortsätta med resten av det, för det är det jag brinner för! Min andra passion är fotografering. Sen jag fick min första systemkamera i konfirmationspresent sommaren 2009 har jag varit fast. Intresset har alltid funnits där men det var inte förrän då som jag verkligen började på allvar. Sen dess har jag bloggat och fotat väldigt mycket och har bl.a. hunnit med att fota ett bröllop! På bloggen kommer ni kunna se bilder jag tar, kläder jag köper, kläder jag bär och massa andra vardagsgrejer. Detta är alltså i grunden en fotoblogg men som också innehåller lite annat smått och gott! Tveka inte att fråga något och jag hoppas att ni uppskattar min blogg, kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh du är så otroligt fin!

Svar: åå va gullig du e, tack! :D
Anna Wallin

2013-02-22 @ 20:10:11
URL: http://lalahannah.blogg.se

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback