wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

TIDSFÖRDRIV


2012-09-19 @ 11:59:00

Har varit sjuk till och från senaste månaderna verkligen hela tiden. Har upptäckt lite nya världar kan man säga på Tvn och datorn. Har aldrig sett på så mycket TV någonsin och jag som tillbringar ganska mycket tid vid datorn har suttit ännu mera där. Finns ju så sjukt mycket att se och göra på internet. Läser ju väldigt mycket bloggar, sen finns det ju tidsfördriv så som spel och sånt. Något som jag aldrig testat är bingo, gjorde det bara när jag var liten framför Tvn med mormor men man kanske ska testa att spela det på internet någon gång, det kan nog vara kul och är säkerligen ett riktigt bra tidsfördriv när man är sjuk och vid andra tillfällen då man inte har något att göra! Vem vet man kanske tar hem storvinsten någon gång? Det finns ju poker och sånt med men det känns som att bingo är lättare att spela, i alla fall för mig som knappt vet hur poker går till och som nog inte är så bra på det heller. En läsare skrev att hon brukar spela på se.jackpotjoy.com/bingo, där kan man tydligen spela gratis också men vinna riktiga pengar. Sån tur har man väl inte ändå ;) hehe. Har ni spelat nåt kul spel på nätet? Berätta!

 



Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback