wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

DAGENS 14/11


2011-11-14 @ 17:37:29
Länge sen jag la upp en dagens outfit, vad tycker ni om det? Är det något jag bör fortsätta med? Klänningen kommer iallafall från Lindex och tröjan från H&M :) Direkt när jag kom hem idag från skolan så gick jag ut och fotade detta, är inte direkt suupernöjd med bilderna. Efter det tränade jag och nu har jag suttit här snart en timme för att kunna lägga in bilderna på datorn, redigera och lägga upp dem här, min dator är verkligen seg!
Nu ska jag plugga svenska och sedan se filmen Troja, har prov i litteraturhistoria imorgon, tagga.

Kommentarer
Postat av: Cecilia ♥

Åh, jättefin outfit! :)

2011-11-20 @ 12:07:45
URL: http://ceciliasphoto.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback