wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

STYLISTERNA


2012-04-02 @ 18:04:52
Ja detta är precis det jag gör nu, nämligen kollar på stylisterna. Tycker det är skitbra verkligen! Snart ska jag ut på en joggingtur som uppvärmning och sedan styrketräning. Efter det ska jag se ännu ett avsnitt av detta grymma program. Chill måndag, har inga läxor typ...har inte hänt sen jag vet inte när! Om man läser natur har man ju inget liv liksom :)
Fick en fråga om jag skulle åka till Stockholm med min klass, svar: ja! Vi ska åka dit på studieresa efter påsklovet så nu sparar jag pengar för där ska det minsann shoppas!

Kommentarer
Postat av: Nikita

fin bild! :)

2012-04-05 @ 20:22:43
URL: http://niikitaaa.webblogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback