wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

VARIT I SKÅNE


2012-04-10 @ 19:41:06
Har varit frånvarande i några dagar, again! I fredags och lördags så tävlade jag, det gick kanoners. Vann på fredagen och kom femma på lördagen. I söndags åkte jag och min familj ner till min farmor i Skåne och var där tills idag, kom hem för några timmar sen. Det var inte så nice väder om man säger så. Bara i söndags när vi kom dit men igår när vi åkte ut till Österlen så var det riktigt disigt, kallt och ruggigt!
Nu ska jag äta och sen ska jag iväg med min pojkvän, kommer nog upp ett inlägg i kväll med! :) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Den första bilden är riktigt fin! :D

2012-04-18 @ 15:22:02
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback