wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

AUSSIE


2012-10-17 @ 18:27:57
Måste bara tipsa alla som plattar håret lika mycket som jag (hehe) om det är schampot, balsamet och inpackningen från Aussie. Lite dyrare men riktigt bra! Kan inte riktigt säga om det sliter mindre (vilket de här produkterna ska hjälpa) men håret blir i alla fall riktigt friskt och härligt, love it! Har varit på Göteborgs universitet idag med skolan och lyssnar på lite föreläningar, det var faktiskt bra. Resten av dagen har jag pluggat, pluggat o pluggat...kan säga att jag är en aning stressad just nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi säljer dessa på jobbet, jobbar på RUSTA och vi tar 60 kronor styck. Lite billigare än t.ex. Åhléns. De verkar vara riktigt populära, för vi säljer bra av dem :)

Svar: Ååh det ha jag ju hört förut, varför tänkte jag inte på det? Blev en del pengar att lägga på alla tre produkterna nu liksom :/
Anna Wallin

2012-10-17 @ 20:54:20
URL: http://annaanilsson.blogspot.se
Postat av: matilda

Har ett aussie shampo och balsam som hjälper mot fricit(stav) och ruffsigt hår.

Svar: Ja det är kanon tycker jag i alla fall :D
Anna Wallin

2012-10-18 @ 13:25:12
URL: http://matildiz.se

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback