wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

HOLDING UP THE WALL


2012-10-03 @ 14:22:00
Hunters asså, vet inte hur mycket jag behövt använda dem än så länge denna hösten, för mycket! Verkligen perfekta gummistövlarna att ha, hatar att bli blöt om fötterna och med snygga gummistövlar löser sig ju allt! ;) Ska försöka lägga upp lite fina bilder snart, men tills dess får ni se lite outfits (även fall de inte är så himla fantastiskt snygga kanske) för att det inte ska bli helt tomt på bloggen. Har inte hunnit blogga sen söndags dock pga att min underbara pojkvän fyllde 18 igår!
Tshirt Zara // Jeans Bik Bok // Blus Vila // Halsband Gina tricot // Gummistövlar Hunters // Skärp Cowboybelts

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback