wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

SIMPLE


2012-10-22 @ 18:58:14
Hejsan hejsan! Ny vecka och sista innan det efterlängtade höstlovet, hade det sista jobbiga i skolan idag, dvs matteprov vilket inte gick så himla bra men men nu är det över och jag är glad! :) Nu är bloggdesignen i princip klar, förutom att textsnitten inte ser så snygga ut förutom endast på den datorn jag har stående på mitt rum, får se hur jag ska lösa det. Är inte så himla bra på bloggdesigner och sånt egentligen, jag bara testar mig fram vilket jag alltid gör och antingen så går det eller så går det inte men då har jag kanske lärt mig hur man ska göra! :)
Skjorta Gina tricot // Byxor H&M // Skärp Zara

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback