wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

LONDON PART TWO


2013-04-11 @ 16:13:56
 
Hej hej :) Har varit frånvarande några dagar och jag har faktiskt en rätt bra anledning hehe. På påsklovet hade jag ont i magen till och från hela tiden och till slut i lördags så började det göra riktigt ont så i söndags åkte jag till vårdcentralen och de sa att det kanske var en blindtarmsinflammation som var påväg...samma kväll hade jag jätteont så åkte in till akuten och ja det var det! Så i måndags opererade den bort och kom hem från sjukhuset i tisdags. Går runt som en liten tant hemma haha och har väldigt ont. Det värsta är att jag inte kommer träna på flera veckor :(
 
Här är lite bilder från London i alla fall :) Big ben, Buckingham palace och London bridge!

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, vad jag älskar din header! :) Är det i Illustrator du har gjort den i eller (om det är du som gjort den?).

Svar: Åh tack så glad jag blir! :D Det är tyvärr inte jag som har gjort den. Hon som har gjort den har ingen hemsida men hon har en instagram där du säkert kan ställa den frågan! :) wienerbrodet heter hon där ;)
Anna Wallin

2013-04-13 @ 00:17:07
URL: http://www.klaramarklunds.blogg.se

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback