wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

många


2010-02-27 @ 21:42:27
Jag har haft ganska många bloggar, det började på msn sen till blogspot o sen hit och jag har bytt namn ganska många gånger, hehe...
Aja om ni skulle vilja besöka min gamla blogg för att se lite så kan ni med detta andvändarnamn och lösenrd komma dit
andvändarnamn: peterpan
lösenord: grymtsagrisen

haha helt obetydliga namn ^^

Jag behöver hjälp med en sak, jag vet inte hur man ska göra så att profilbilden blir tillräckligt stor för att man ska kunna se och läsa det jag skrivit om mig. Så hjälp om någon vet hojta till!

Ha en mysig lördagskväll, själv ska jag spela gitarr en stund, vara social på msn och sen gå och sova :)

puss

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback