wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

Dammsug Sverige


2010-03-07 @ 18:48:19

Foto: Jag

Snart ska 50-öringen ut från Sverige! Så nu har en kampanj startat, nämligen Dammsug Sverige där pengarna eller a 50-öringarna man lämnar in till dem går till BRIS, Childhood och SOS barnbyar. Så nu håller jag själv på att samla ihop mina 50-öringar som jag ska lämna till dammsug sverige. Tycker det känns bra att lämna det till välgörenhet istället för att spendera dem, dem är ju trots allt inte värda så mycket så de 50 kronorna jag kanske lyckas samla ihop vill jag hellre stödja Dammsug sverige med.
Man kan sätta in pengar via bankgiro eller gå till närmaste insammlingsbössor som finns ute i hela Sverige, bl.a. på olika banker och vissa hotel.
Deras hemsida hittar du här: DAMMSUG SVERIGE

Puss!

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback