wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

GÖTEBORGSVARVET 2010


2010-05-23 @ 10:14:00


Canon Eos 450D + Canon EF-S55-250mm f/4-5.6 IS
Foton: Jag

Igår gick årets Göteborgsvarv! Jag var där och langade vatten efter vatten, som funktionär då =) Solen stekte och inte nog med att man var tvungen att ha på sig funktionärströjorna, jag har världens träningsvärk i mina axlar nu dagen efter...
Men det var väldigt kul ändå, man blev så glad och peppad av stämningen och alla som sa tack när man gav dem lite vatten. Såg bl.a. Stefan Holm! Inte visste jag att han var en marathonlöpare.
Efteråt tog det ungefär en halvtimme att plocka upp allt ton av muggar. Gatan var kladdig efter all sportdryck och täcktes av blött papper, alltså muggar. Det var min dag det!
Idag ska jag åka till allum eller kungsmässan och leta efter avslutningskänning!
Ha en underbar dag! ♥

Trackback