wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

FOTOSESSION: WENDELSBERG


2010-09-19 @ 22:24:00


Ellen Bååth
Foto: Jag Redigering: Jag


[klicka för att se större]



Äntligen så kommer lite bilder från gårdagens fotografering upp! Har suttit o redigerat jättelänge nu...det tar sin lilla tid :) Jag fotade alltså Ellen och Anna igår så det kommer komma massa bilder på dem framöver, blev massa bra! Vet dock inte om kvalitén blev den bösta på de två jag la upp nu men det får duga.
Annars så äter jag ostkaka och ska kolla på Kungarna av Tylösand,
ha de!


Kommentarer
Postat av: ellen

älskareeeej

2010-09-19 @ 22:32:13
Postat av: KLARA

åååh va duktig du äär anna :D

2010-09-19 @ 23:17:46
URL: http://klarabirgitta.blogg.se/
Postat av: Lisette

Svar:

Tack! :')

Gillade dom här bilderna väldigt mkt! fin blick i ansiktet :)

2010-09-20 @ 15:21:00
URL: http://lissephoto.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ELLEN! OMG! Du är så sjukt snygg!!!!!!!!!!! :O :O :D <3

2010-09-20 @ 17:10:58

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback