wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

H&M CONSCIOUS COLLECTION


2011-04-14 @ 08:40:50
Nu har conscious collection kommit ut från H&M, har varit uppe flera gånger inatt för att vara först! Hade klickat för grejer till mig och min syster och de fanns i rätt storlekar, 5 min senare när jag ska betala så är hennes grejer slut! Förbannad jag blir, dessutom så fanns inte linnet till vänster ute, jag som så gärna ville ha det! Min syster ville ha den virkade västen som ALLA vill ha, efter 20 min var den slut i alla storlekar förutom strl 42...haha!
Kul att folk köper grejerna och direkt efter lägger upp dem på tradera för att kunna sälja dem dyrare...

Kommentarer
Postat av: Maidie

Jag älskar din nya header! :D

2011-04-14 @ 15:27:13
URL: http://maidies.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback