wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

SVAR PÅ FRÅGESTUND


2011-01-16 @ 20:40:49
1. Hur många måltider äter du per dag?
4! Frukost, lunch, mellanmål och middag och ibland mellanmål på kvällen också så ibland 5 då ;)

2. Vad heter du? (ditt fullständiga namn)
Jag heter Anna Elise Wallin

3. Vart bor du?
Jag bor i Mölnlycke utanför Göteborg.

4. Bor du i hus eller lägenhet?
Jag bor i villa, alltså hus.

5. Vem av dina kompisar gillar du att fota mest?
Riktigt svår fråga, gillar att fota alla mina kompisar men tycker att Alice och Sergio är väldigt duktiga framför kameran, kan både vara glada och seriösa.


Sergio                        Alice

6. Tjänar du pengar på något sätt? (fritiden som att dela ut reklam, sälja tidningar osv)
Jag tjänar inga pengar alls tyvärr...

7. Har du ofta nagellack?
Jag har inte nagellack så ofta men ibland :)

8. Har du några syskon?
Jag har en lillasyster (som ockå bloggar: HÄR)

9. Bästa porträttipset?
Hmm bästa porträttipset, placera modellen inte alltid i mitten av bilden och ta från andra vinklar än bara rakt fram.

10. Shoppar du ofta?
Hur ofta jag shoppar är olika, ibland bara två gånger i månaden ibland varje vecka, jag ÄLSKAR att shoppa!

11. Vad heter din bästa vän/dina bästa vänner?     
Jag har massa bästa vänner men skulle jag bara säga en så skulle det vara Ellen.


Ellen

12. Vilket är ditt favorit motiv att fotografera? :) tex. natur, djur, människor, byggnader m.m :)
Människor helt klart! :D

13. Daniel Adams-Ray eller Sean Banan?
Daniel Adams-Ray helt klart! Han är BÄST

14. Om du hittade en tjuga på marken, vad skulle du gjort?
Tagit upp den och vart superglad resten av dan!

15. Hej! Jag ska välja gymnasie nu till våren och undrar vilken skola och linje du går, hur du trivs med det, vad dina kompisar går och tycker om sina skolor - helt enkelt, jag vill ha ett långt svar om gymnasiet och vilka skolor i Mölnlycke-Göteborg som du hört är bra haha!
Hej på dig! Jag går på Hulebäckgymnasiet i Mölnlycke och linjen naturvetenskap. Det är verkligen en GRYM skola! Fräscht, sjukt bra lärare och så :) Jag rekomenderar verkligen hulebäck faktiskt, det är mycket plugg på både samhäll och natur, sjukt mycket ibland men det vägs upp med bra lärare, för mig är bra lärare jätteviktigt för att det ska gå bra för mig i skolan. Jag har inte så många kompisar som går i stan de flesta går på hulebäck men en går på samskolan och det är bra tycker hon och en annan går på rudebäck och det tycker hon är jättebra. Jag tipsar dig att besöka många skolor, se hur det ser ut o så, jag trivs bättre i en nyare o fräschare skola som huläbäck en nån gammal i stan dessutom slipper jag ta bussen in varje dag. Hoppas det var långt svar nog ;)

16. Hej , jag undrar om du kan fotografera den där Rasmus som var med på en gruppbild? han var galet snygg Haha visst Rasmus kan jag fota dig, det är bara att säga till så fixar vi det! ;)

17. Hur klär du dig helst på fest? Något bekvämt! Jeans eller skinnbyxor till en blus, transparent skjorta eller något annat snyggt ;) om det ska vara riktigt fint så drar jag nog på mig ett fodral.

18. Hur snygg är din vän ellen på en skala 1-100? 12 typ...hehe hon e ganska ful....SKOJA! 100000000000 är mitt svar till dig ellen lilla ;)

19. Hur gör du två bilder i en? :) Förstår inte riktigt vad du menar men när två stående bilder är bredvid varandra i ett inlägg så gör jag så att jag lägger båda bilderna i en ny vit bild bara. Om du menar något annat så får du gärna skriva det :)

20. Vart har din syster köpt hennes tröja? (som hon fick i julklapp) såg bilder för någon vecka sen. Jätte fin var den! :3 Den har hon köpt på H&M Logg, bestäld från katalogen, ingen aning om den finns kvar tyvärr.


Tröjan är från H&M

21. Hur kom det sig att du började fota?
Jag har fotat sen jag var liten, alltså med en vanlig digitalkamera, kommer inte riktigt ihåg men blev mer och mer intresserad och fick sedan en system i konfapresent.

22. Vart får du inspiration ifrån?
Allt! Internet, alltså bloggar och massa och sen miljöer som jag ser o kanske tänkter: åh där skulle de va nice o fota o aa, jag tänker massa och kollar in omgivningen runt mig.

23. Vad gillar du att göra med dina vänner?
Jag gillar att ha slappa myskvällar, shoppa, bara snacka och festa med mina kompisar. :) Kram!

24. Har du något favoritställe?
Ja! Jag är en riktig tävlingsmänniska och håller på med orientering så jag älskar såklart att vara i skogen och inte minst högst upp på prispallen ;) Men om jag skulle säga en mer exakt plats så skulle jag säga Österlen i Skåne. Är döpt och spenderat många sommrar där, älskar de öppna fälten på sommaren, stränderna, ja allt!

Kommentarer
Postat av: i d i z - enblekingechey

Svar: Okej :)

Svarar på kommentarer :P



Ska du hitta på imorgon? ^^

2011-01-16 @ 22:03:54
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: ▲celine [foto&vardag]

SV: tackar :D

2011-01-16 @ 22:41:12
URL: http://ceelinee.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

svar: jaaa, den är underbar!

2011-01-16 @ 23:36:19
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: i d i z - enblekingechey ♥

Svar: Okej samma här :P



Jag gillar din header! :) ♥

2011-01-17 @ 11:47:44
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: i d i z - enblekingechey

Svar: Varsågod! :D

Göru? :)

2011-01-17 @ 17:38:52
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Linnea Isabelle

Tack du! ;)

2011-01-17 @ 17:46:23
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback