wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

NEW DRESS & A STAR


2011-11-27 @ 15:59:59
Blev ingen bloggning igår, var med min pojkvän, vi firade 9 månader! Hihi :) Var inne i stan en snabbis påväg hem från min älskling idag och hittade en klänning jag kolla på förra veckan på rea på H&M. endast 100:-, trodde den inte skulle finnas kvar men det fanns 2 kvar och en var i min storlek, snacka om tur! Har hängt upp en julstjärna i mitt rum, nu ska det allt bli julstämning i huset, mys!

Glöm inte att kolla in min bloppis HÄR och att hjälpa mig att vinna presentkort på Asos HÄR genom att klicka på "köp" på alla varor! Om ni vill så klart, tack ♥

Kommentarer
Postat av: EMMA

Så fin stjärna !:)

2011-11-27 @ 18:01:03
URL: http://themma.webblogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback