wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

SVAR PÅ LITE FRÅGOR


2011-11-24 @ 21:55:37
Svar på frågor från det här inlägget (LÄNK) om vad man kan göra med sina bilder:

Kan du visa bilderna i ett videoinlägg?
Hehe har aldrig gjort ett videoinlägg men om det är flera som vill att jag ska visa så kanske!
Vart köpte du boken?
Jag beställde fotoboken från Japan photo på internet. Man laddade ner ett program där man gör sin egna fotobok, jag är riktigt nöjd!
Svar på en fråga från det här inlägget (LÄNK):
Hur länge har ni varit tillsammans?
På lördag har jag och min pojkvän varit tillsammans i 9 månader, älskar honom så himla mycket!

Glöm inte att kolla in min bloppis HÄR och att hjälpa mig att vinna presentkort på Asos HÄR genom att klicka på "köp" på alla varor! Om ni vill så klart, tack ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

hur träffades ni? :)

2011-11-24 @ 22:52:13
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Äntligen fredag! Tänkte passa på att önska dig en trevlig helg!

2011-11-25 @ 06:17:11
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback