wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

GRATTIS BÄSTA ELLEN!


2011-09-12 @ 19:44:50
Grattis på födelsedagen bästa väään! 17 bast, hihi om mindre än ett halvår är jag 18 då kan jag köra runt dig i min bil! ;) Jag älskar dig sååå mycket, du betyder så himla mycket för mig! Hoppas du hade en rolig dag i skolan (höhö).
Igår så överraskade jag och mina kompisar Ellen med tårta och presenter, haha blev en riktig suprise för henne, hon misstänkte ingenting. Det var jättekul och vi åt massa gott, mums!

Kommentarer
Postat av: ellen

LOVE U <333

2011-09-12 @ 20:20:58
Postat av: Karolina

åh vad fin hon är! grattis till henne:D

2011-09-12 @ 20:32:17
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback