wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

I WANT...


2012-12-02 @ 18:32:25
Nu när det är första advent och allt och det närmar sig jul så är det ju mycket julpynt som ska in i huset. Dessa två skulle jag gärna vilja ha i mitt sovrum, dock inte som julprydnad utan som jämt då. Ett litet renhuvud och en ny nattduksbordslampa hade inte suttit fel! Har två silvriga ljusstakar (bilden) som jag fick i julklapp förra året så dessa två skulle passa riktigt bra i mitt rum! :)
1. Väggdekoration Åhlens 199kr, 2. Bordslampa Ellos 199kr HÄR

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Kul att du är med:)

2012-12-03 @ 20:52:53
URL: http://eemma.se
Postat av: Anonym

snälla kan du inte länka till renhuvudet för jag hittar det inte på hemsidan? i vilken åhlénsbutik har du sett det? (kanske bara finns på åhléns city?

kram

Svar: Jag såg det faktiskt i Sofis Mode så vet inte på vilken Åhlens det finns tyvärr :/ Kram
Anna Wallin

2012-12-07 @ 08:33:22
Postat av: Liie - Julkalendervinst 13 dec - 400 kr hos fotofyndet.se!

Renhuvudet är SÅ fint! Vill också ha ett sånt.

2012-12-13 @ 02:12:27
URL: http://liie.se

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback