wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

HJÄLP MIG!


2012-01-24 @ 16:44:32
Jag vill göra min blogg ännu bättre, roligare för er att läsa och kanske locka till mig ännu mer läsare! Så nu skulle jag bli skitglad om ni skulle kunna svara på vad som är bra på min blogg, alltså vad ni gillar och vad jag ska fortsätta med. Samt det ni inte tycker om och va jag borde sluta blogga om. Ska jag ha dagens outfit, mer bilder, fototips, inspiration, kläder, shopping... m.m Jag uppskattar det något enormt om ni tar er tid att svara! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker din blogg är super! Kanske lite mer outfit bilder, vad du har shoppat, fototips! Det skulle jag vilja ha mer av men som sagt din blogg är grym!

2012-01-24 @ 17:13:21
Postat av: Julia

lite mer outfit bilder och skriv gärna lite mer om din vardag, skolan mm :)

fin blogg!!

2012-01-24 @ 17:19:28
Postat av: Linnea [foto&vardag]

jag skulle tycka det var kul med lite dagens blogg/bild tävlingar osv. :)

2012-01-24 @ 17:59:19
URL: http://linneaahallgren.blogg.se/
Postat av: Moa

Mer sådana där "foto" bilder typ :)

2012-01-24 @ 18:51:31
URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: Vad kul, längtar! :)

2012-01-24 @ 19:46:56
URL: http://frejdans.blogg.se/
Postat av: Karolina

dagens outfit!!

2012-01-24 @ 21:14:42
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Paula

Anna för det första din blogg äger!!! brukar inte kommentera men kollar den verkligen galet ofta! tänkte göra ett undantag och verkligen svara på din fråga lilla Anni. Jag tycker du har många outfit bilder och det kasnke är för att jag känner dig som jag tycker att du inte behöver framföra mer sådana bilder) Men du är ju en gud på att ta vackra, balla, sweeta foton på allt och alla! Så mer av det hade vart sjukt nice! För tjejer, brunetter, som shoppar, lägger upp outfits, har en pojkvän, tro mig sånna finns det gott om! Du har ju för fan allt det där extra så visa extra mycket av det! Ska skryta för alla om din blogg, lovar! Puss vi ses snart :)

2012-01-24 @ 23:36:12
Postat av: Anonym

Jag gillar att läsa om shopping och tips :)

2012-01-31 @ 21:00:32

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback