wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

SNOW


2012-01-22 @ 17:28:05
Två bilder från igår då jag var på stan med min älskling där vi åt supergod lunch på kinarestaurang och shoppa lite, fick med mig två underbara plagg och nu är jag pank, haha! Åh så glad jag blev på morgonen när det började snöa och det bara fortsatte och fortsatte. Allt blir så ljust och fint. Jag och William klädde på oss termobyxor och allt och gick ut i snön när vi hade kommit hem till honom efter stan. På kvällen såg vi på bio som jag skrev i förra inlägget :)
Idag så har jag fotat min lillasyster och jag ska strax börja redigera lite, det va så jäkla fint ute idag. Specielt när jag och min älskling vaknade på morgonen, helt vitt ute, solen sken och inte ett moln, underbart! Ska se till att lägga ut några bilder senare ikväll, promise!

Kommentarer
Postat av: nikita

fina bilder :)

2012-01-22 @ 18:11:13
URL: http://niikitaaa.blogg.se/
Postat av: my

jätte fina bilder! :):) kram!

2012-01-22 @ 19:24:29
URL: http://twopictures.blogg.se/
Postat av: Malin :)

ååh, va fina bilder detta va! snööööö :D

2012-01-24 @ 18:42:07

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback