wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

EUPHORIA


2012-03-11 @ 19:00:25
Söndag redan... Och jag är ledig imorn, jippe! Igår vaknade jag hos älskling, åkte hem och tränade sen på kvällen kollade jag på Melodifestivalen med min lillasyster. Idag har jag tävlar, första för i år! :) Det gick helt okej. Bilden ovan är tagen i Norge btw, detta borde vara den sista snöbilden, är sjukt trött på snön! Nu har den regnat bort i alla fall, hoppas det inte kommer nått mer, haha orkar verkligen inte det.
På tal om melodifestivalen, jag tycker att rätt låt vann, utan tvekan! Dock tycker jag att Dannys låt var riktigt bra också. Nu ska jag plugga vidare på fysik B, inte för att jag får gjort så mycket för jag fattar verkligen ingenting men ändå.

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback