wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

SOMRIG OUTFIT


2012-05-04 @ 09:39:49
Vilket sommarväder det varit i veckan! Jag vill inte att det ska ta slut nu när jag börjat få lite färg på kroppen. Igår då solen stekte som mest valde jag att ta en lite somrigare outfit till skolan. T-shirten är från Zara och kjolen från Monki. Idag har jag tagit ledigt från skolan för jag ska iväg till Linköping och tävla i orientering. Ska springa sprint inne i Linköping i eftermiddag och imorgon är det stafett någonstans utanför, det ska bli riktigt kul! :)
Har kommit fram till att jag verkligen älskar sommaren mest! Det finns ju inget härligare än att gå runt i bara ben och i sånna här härliga kläder, mer sol åt folket!

Kommentarer
Postat av: Moa

så härligt! riktigt så fint väder är det tyvärr inte här uppe i norrland :(

2012-05-04 @ 10:09:56
URL: http://mworkout.blogg.se/
Postat av: Sissi

fint!

2012-05-05 @ 19:31:15
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback