wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

HALLÅ?


2012-11-07 @ 21:17:41
Hejsan! :) Har varit lite tomt på bloggen i några dagar, dels har jag inte riktigt haft tid men sen så är jag lite osugen på att blogga. Känner att det inte ger så mycket typ, har knappt några läsare och jag har inte så mycket att skriva om just nu, har sjukt mycket plugg med, men det vänder väl snart. Hade dock varit mer pepp om man hade lite fler bloggläsare, men hur får man det liksom? Waah jobbigt haha... Bilden nedanför la jag in från instagram, var när jag var i Estland i somras och tog VMsilver i orienteringsskytte, haha världens minsta sport typ men det va riktigt kul ändå! Saknar sommaren, att va brun om bena, sol och värme :)
@annaewallin på instagram

Kommentarer
Postat av: Julia

tycker att din blogg är superfin och kikar in här varje dag! riktigt bra bilder! :D

2012-11-09 @ 20:33:58

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback