wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

C'EST MOI, C'EST LA VIE


2012-10-26 @ 18:51:48
Hejsan svejsan! Igår hade jag tagit dem här bilderna, satt och redigerade dem på min dator samtidigt som jag pratade med min pojkvän i telefon och rätt som det är går strömmen! Detta var ca halv 3 på dagen och strömmen kom inte tillbaka förän kvart i två i natt. Det var en upplevelse faktiskt, haha. Man inser verkligen hur beroende man är utav ström...va så irriterande bara att jag inte hann lägga upp bilderna. Vad gör man när man inte har någon el då? Pluggar tänkte jag, enda grejen var bara att allt jag behövde plugga behövde jag dator till och den va betteriet sliut på och sen dog även min mobil, fasen va man kände sig ensam! Min outfit jag hade igår ser ni på bild, eller a tshirten är ju det enda man ser typ, tycker mycket om den i alla fall! Dock va jag tvungen att ha collegetröja över i skolan eftersom det är så sjukt kallt där, riktigt kasst!
Tshirt Zara // Bälte Cowboys belt // Jeans Dr Denim

Kommentarer
Postat av: Sissi

fin tröja!

Svar: Tack! :D
Anna Wallin

2012-10-30 @ 14:09:07
URL: http://enligtsissi.blogg.se

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback