wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

EN BILD JAG ÄR NÖJD MED


2012-10-09 @ 22:43:00
Är med i en tävling hos tjejen som driver fotobloggen fotogeniquee.blogg.se! Temat är "en bild du är nöjd med" så jag valde den här bilden ni ser nedan på fina Paulina :) Tagen förra sommaren, åh vad jag blir sugen på att fota nu asså! Priset är bl.a presentkort på Kamda.se och om jag vann skulle jag nog klicka hem den här reflexskärmen. Har ju en som är 5 i 1 110 cm men skulle behöva en mindre som är lite lättare att hantera när man inte har en assistent med sig. Det man mer kan vinna är 50$ presentkort på sheinside.com. Skulle verkligen bli megaglad om jag vann, men först måste jag ju komma till final med! :)
 
Klicka HÄR för att vara med i tävlingen!

Kommentarer
Postat av: maja - fotogeniquee

Vad roligt att du är med!

Svar: Ja, jätterolig tävling, vore fantastiskt kul om man kom till final! :D
Anna Wallin

2012-10-12 @ 12:29:54
URL: http://fotogeniquee.blogg.se.

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback