wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

FATIMA


2012-10-21 @ 19:52:48
Hej alla fina! Nu ska ni få se lite nytagna bilder! Igår fotade jag nämligen min kompis storasyster Fatima som designar och syr kläder. Hon har startat en hemsida och behövde lite bilder, dels på kläder men även på henne själv som presentationsbilder. Här är några av dem! :) Det regnade (såklart) igår men vi drog oss längst upp på avenyn och där var det ju perfekt att fota. Ljuset va kanon och vi fick stå under tak i en minst sagt häftig och bra miljö, jag tycker det blev lyckat! Ni kommer nog få se en del bilder framöver på denna grymma tjej och hennes kläder!

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson

fina bilder! :D

Svar: Tack!! :D
Anna Wallin

2012-10-25 @ 15:49:46
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback