wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

JOBBA JOBBA


2012-10-14 @ 18:46:33
Usch så dålig uppdatering det har varit här på bloggen, men har knappt varit hemma på flera dagar känns det som! Som ni kanske ser så har jag fixat lite i designen, haha jag är ju inte som alla andra som fixar hela designen o sen publicerar den utan jag gör lite i taget då och då när jag hinner så det ser kanske inte asfint ut men snart så! Idag har jag jobbat hela dagen på min kompis jobb, va slitsamt men så värt det, 840 kr rikare! :) När jag kom hem va jag så trött och stolt över mig själv så jag tyckte jag förtjänade lite kladdkaka och att kolla på Family guy innan jag satte igång med plugget.

Kommentarer
Postat av: matilda

smarrigt

Svar: Det va det! ;)
Anna Wallin

2012-10-14 @ 18:54:49
URL: http://matildiz.se
Postat av: Cajsa Tapper

Guuud vad gott det ser ut! Aslänge sen jag åt kladdkaka...

Svar: Det va riktigt smarrigt! Då tipsar jag dig verkligen om att göra eller köpa en, dem är ju sååå goda :D
Anna Wallin

2012-10-14 @ 20:11:42
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback