wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

BLOPPIS: KOFTOR


2012-09-27 @ 17:15:00
Tänkte ha en liten bloppis med koftor/stickade tröjor som jag inte använder. Allt är i bra kvalité, skulle aldrig lägga upp nått som är trasigt eller för välanvänt. Om ni är intresserade kan ni kommentera i inlägget eller maila till [email protected] ni gör som ni vill :) Om ni bor i Göteborgsområdet så slipper ni frakt om ni har möjlighet att mötas upp, hoppas ni hittar nått ni gillar!
Stickad tröja från H&M, material: 100% akryl
Storlek: XS
Pris: 120 kr + frakt

SÅLD!
Biege tröja från H&M, material: 40%, 30% polyamid, 25% viskos och 5% angora
Storlek: XS
Pris: 100 kr + frak

SÅLD!
Tröja i "sammet" från Gina tricot, material: 100% polyester
Storlek: XS
Pris: 50 kr + frakt

SÅLD!
Stickad tröja från Gina ticot, material: 73% akryl, 17% nylon och 10% ull
Storlek: XS
Pris: 100 kr + frakt
 
SÅLD!
Stickad tröja med fuskpäls från H&M trend, material: 55% akryl, 45% ull
Storlek: XS
Startpris: 200 kr + frakt (nypris: 499 kr)
 
SÅLD!

Kommentarer
Postat av: izabell

3:an är det den svarta eler vita och är 2:an stor i stoleken för är ganska lite i stolken )

2012-10-03 @ 20:35:21
URL: http://nattstad.se/izabelldinov
Postat av: Anonym

Hej! Var har du köpt den vita blusen? :)

Svar: Hej! :) Den har jag köpt på Tessie i Göteborg :)
Anna Wallin

2013-05-05 @ 21:28:26

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback