wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

HEJ IGEN


2012-09-17 @ 18:01:47
Hej alla 30 personer som går in på min blogg varje dag trots att jag inte uppdaterat på typ en månad, haha. Ja nu ska jag försöka börja igen, ska se om jag hinner. Just nu känns det som jag ligger efter med allt i livet typ, eller som att jag har massa att ta ikapp liksom. Håller på att göra om på bloggen, headern är tillfällig och ska ja ändra om designen helt tänkte jag. Men måste få tid till det, just nu borde jag inte skriva ett blogginlägg utan plugga matte och fysik. Men jag tänkte att ni skulle få ett litet "hej jag lever" och en bild på mitt underbart goda mellanmål idag. Jag ska börja fota igen, kan inte säga att jag haft en paus som jag valt, det är bara det att jag inte hunnit. Ska se till att visa fler bilder från bröllopet jag fotade, ska nog ta och redigera lite fler bilder från fotograferingen med några killkompisar...måste bara få tid till det!

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback