wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

LONDON BABY!


2013-04-05 @ 12:08:52
 
Heej! Nu har jag kommit hem efter 4 dagar i London tillsammans med min lillasyster och pappa. Det blev väldigt mycket att gå i affärer (tänkte skriva shopping men jag köpte bara 4 saker typ haha) och turista och se det man "ska" se typ :) Det var riktigt kul att få uppleva staden lite och i alla fall försöka shoppa loss. Hade skrivit en lista på typ 7 saker som jag skulle leta efter men kunde bara pricka av en enda av dessa saker vid resans slut. Jaja får försöka hitta dem sakerna här hemma istället. Tog bara några random bilder som ett litet första inlägg om London, får se hur mycket mer bilder det blir hehe tog inte såå många bilder så har inte så mycket att välja på :) Nu ska jag träffa min älskling! 

Kommentarer
Postat av: Anna Linde

Wow London! Kul.
Jag heter Anna.Råkade av en slump hamna på din blogg för ett tag sen. Har spanat in den lite då och då sedan dess. Blir inspirerad av dina vackra bilder. Sen när jag såg att du var orienterare haha. Då kändes världen lite för liten. Lär ju ha en del gemensamma vänner därav.. Jaja, fin blogg i alla fall. Hejhej/ Anna

Svar: Hej! Ja jag såg att du började följa min blogg och så tyckte jag att jag kände igen ditt namn någonstans, antagligen från facebook genom någon annan orienterare haha så kul :D Tuusen tack så glad jag blir, då ska jag ta och kolla in din blogg med! :)
Anna Wallin

2013-04-10 @ 12:22:55
URL: http://inspireinlife.blogg.se

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback