wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

BLACK N WHITE ZEBRA


2013-02-22 @ 13:41:22
 
Då var det äntligen fredag! Har bara haft en lektion idag så är hemma nu men snart ska jag åka in till stan på UF-mässan och kolla runt lite :) Ikväll ska jag fira en kompis som fyller år och imorgon blir det arbetsintervju! Håller på att redigera alla bilder som är kvar (det är väldigt många) från Sydafrika men det kommer nog ta sin lilla tid. Kram på er som tar er tid att kolla in på min lilla blogg!
© Anna Wallin

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback