wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

LUFTBALLONG


2013-02-24 @ 15:36:52
 
Slutet på veckan och jag är lite slut. I fredags firade jag en kompis som fyllt 19, igår var jag på arbetsintervju (gick inte så bra så tror inte jag får jobbet haha), sen tränade jag och var med min pojkvän, kollade på melodifestivalen och lite så. Idag har jag tränat och sen när jag kom hem sov jag middag för att jag var så trött. Har inte varit uppe såå sent men gott upp ganska tidigt så nu e jag riktigt söndagsseg. Ska försöka få lite plugg gjort så det inte blir så stressigt i veckan.
Om precis en vecka fyller jag 19 woohoo!

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback