wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

MITT ♥ ÄR HEMMA


2013-02-18 @ 12:00:00
 
Äntligen kommer han hem! Medan jag har varit i fjällen och svettats i längdskidspåren så har min pojkvän varit i paradiset, eller rättare sagt Västindien (vilket typ är paradiset), tjoho va kul att han kommer vara brun som en pepparkaka bedvid mig som är vit som snö. Men det gör inget haha är bara glad att han är hemma och nu längtar jag efter att få träffa honom, har saknat honom såå! Här är lite bilder från i höstas när jag, min pojkvän och lillasyster var nere i Malmö (det är min syster som har fotat, cred till henne!). Har glömt bort dem helt men nu tog jag fram dem igen på datorn och tänkte, men varför har jag inte lagt upp de här fina bilderna?

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback