wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

OUTFIT SYDAFRIKA


2013-02-28 @ 13:32:04
 
För att variera bilderna lite å det inte bara är safari här på bloggen så tänkte jag att jag kunde lägga upp en outfit från Sydafrika. Mycket roligare kläder än dem man har på sig här hemma i kalla Svergie haha :) Det här var sista kvällen och bilderna ger verkligen ingen rättvisa hurvida brun jag va för jag va mycket brunare än vad bilderna visar! Ååh idag är det endast 79 dagar kvar innan jag och min bestie åker till Kreta, tjohoo!
Blus Zara // Kjol Zara // Halsband H&M // Sandaler Aldo

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback