wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

TVÅ PAR SKOR


2013-02-16 @ 15:56:51
Idag har jag äntligen kört ett riktigt bra träningspass, får bara be till gud nu att jag inte har ont i halsen imorn, hehe. På vägen hem från passet hämtade jag mina kära gratisskor från nelly.com. Vann en tävling där för snart ett år sen och priset var ett par skor från nelly shoes i ett år (ett par i månaden). Helt galet att jag vann, haha! Idag hämtade jag i alla fall ut skorna för december och januari, har bara en månad kvar sen och då bara ett par. Jättefina kartonger man fick den här gången, tycker verkligen ni borde gå in o kolla in vårskorna som de fått in, jättesnygga!

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback