wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

ENORM STRAND


2013-03-21 @ 20:44:38
 
En sjukt enorm strand vi hittade i Sydafrika. Jag tror heller aldrig jag varit med om sådan hetta det var just då, solen var verkligen rakt över en. Dels hade jag illröda och brända men men det stack verkligen på kroppen för solens strålar var så starka och det kändes som att man knappt kunde andas ibland. Om det inte hade blåst som det gjorde hade vi nog inte kunnat gå utanför bilen. Väldigt häftig känsla fick man i alla fall av att titta ut över en så sjukt stor strand. Åå jag vill verkligen tillbaka till Sydafrika, om ni får chansen att åka dit, TA DEN!

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback