wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

HÖGA HÖJDER


2013-03-27 @ 12:24:14
 
När vi var i Sydafrika åkte vi förbi världens högsta bungee jump. Helt sjukt hur högt det var. Jag har aldrig tidigare vart sugen överhuvudtaget på att göra det (för att jag inte vågar haha) men när vi var där och såg det blev jag sjukt sugen. Det såg helt grymt ut och nästa gång jag är där (jag ska åka dit igen) då ska jag hoppa! Tyvärr hade jag inget bra objektiv som kunde få med hela vyn ner till marken så man får inte riktigt samma känsla på bilderna som det var i verkligheten... och om ni inte ser det så är det en liten människa som hoppar mitt på andra bilden ;)

Kommentarer

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback