wallinphoto Ung Fotograf i Göteborg - http://www.fotokasten.se/foto-presenter

LEOPANTS


2013-03-26 @ 18:46:10
 
Idag invigde jag mina leopants jag klickade hem på Ebay (från Zara egentligen), love ebay haha! Nä men det är faktiskt riktigt bra, en ny upptäckt jag gjort. Idag hade jag slutprov i Matte E (sista matteprovet på gymnasiet ever!!) och usch tror inte alls det gick bra :( Orkar inte skolan mer, känner mig så dålig på allt ändå och jag kommer ändå aldrig komma in på den linjen jag vill gå. Varför måste man vara ett geni (eller lägga ner ALL sin fritid på skolan) för att kunna läsa det man vill? Framtiden känns så jobbig just nu, i alla fall på det planet.
Tröja Sandwich_ // Byxor Zara // Skor Dr Martens

Kommentarer
Postat av: Johanna-modemamma

Älskar dina leo byxor.
KRAM!

Svar: Va kul, tack! :D Kram
Anna Wallin

2013-04-03 @ 20:16:54
URL: http://modemamma.com

Viktigt innan du kommenterar!


FOTO
» Alla bilder är tagna av mig och får bara användas i frågan om lov. Om något inte är taget av mig så skriver jag det.
» Jag fotar med min Canon Eos 450D, min utrustning kan du läsa om HÄR
» Jag redigerar i Photoshop CS5
ÖVRIGT
» Läs gärna inlägget innan du frågar vad jag gör eller mår, har tyvärr inte tid att svara på sånt eftersom det dessutom redan står.
» Jag gör inga länkbyten.
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback